newcecy

What's gonna happen next?

Mommy! Yaaaaay! ^^

Publicerad 2011-01-14 20:48:44 i Allmänt

Tja tja! Jag har inte uppdaterat på ett tag. :P Apropå det, kollade på Konferensresan. Vilka människor det finns! Det var iForm, alltså träning, där de inte sa vad de tyckte. Det var så tillgjort! Sen var det Raeliska rörelsen, någon konstig utomjordisk-troende rörelse (?), som försökte få fram en ambassad i Sverige. Som är till för utomjordingar, när (/om) de kommer... Sen var det Blondinbella och hennes kompisar, "the blogger"... -_- Behöver jag säga mer? Fattar inte bloggnojan, vilket är lite "hypocritical" eftersom jag också bloggar. :P Fast det är inte så många som bryr sig om min blogg, jag bloggar mest för att få skriva av mig lite. ^^
Nu tittar jag på CSI NY. En kriminalserie. Jag gillar kriminalserier. It's my thing. :D Mest gillar jag nog NCIS. ^^ Deckarserier är också ok, ibland. :) Bara det inte blir för långtradigt, och inte handlar om gamla gubbar/tanter som löser allt... Det blir långtråkigt.
Jag har klippt mig och bättret på slingorna lite. I måndags. Tyvärr har ingen märkt, eller åtminstone inte sagt, någonting. :/ Men jag antar att alla är lite trötta och upptagna med starten i skolan. :) Jag menar, jag har inte heller tänkt på det. Jag kom på det när Anna Mira frågade om någon har märkt. Men aja...
Jag har lite tråkigt. Men jag är hos mamma, så mitt liv är ok just nu. :) Jag tror jag ska spela lite Sims 2 nu. ^^

Ok allibody & everyhopa! :P Time to say bye bye! (P.S. Om någon vill veta något om min pojkvän, fråga. :P)

 Äääälskar mina kompisar, min pojkvän, min mamma och min bror, bara för att de är dem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela