newcecy

What's gonna happen next?

Vänt på dygnet... -.-

Publicerad 2012-06-26 02:51:11 i Allmänt

Jaha, då ska man försöka vara mer aktiv och skriva lite i bloggen. Jag har dock vänt på dygnet så jag kanske svamlar lite. xD

Den här helgen var S här. Jag hade trevligt och vi filmade. Fast vi filmade bara lite, och inget speciellt. Kanske nästa gång. Fast vi gick faktiskt 2 promenader på lördagen. Så lite motion har jag fått. Var helt slut sen. Ska gå promenader oftare.

Kryssningen är bokad. Ska åka med en annan S. :P Ska åka nu på lördag. Det är bara en dagskryssning, så ingen hytt. Vi ska åka med Eckerö. Längtar! ^^ Bara att skriva ut bokningen.

Vad mer...? Hmm... Nepp, var nog inge mer. Om jag kommer på nåt så skriver jag det nästa gång.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela