newcecy

What's gonna happen next?

Vad är vi egentligen?

Publicerad 2012-06-27 01:43:55 i Allmänt

Intima, men ändå inget förhållande? Jag fattar inte. Vad är skillnaden mellan bästa vänner/kk och pojkvän-flickvän?

Är det ett förhållande är man öppen med det. Eller? Fast det finns de som har hemliga förhållanden. Ett klassiskt par är t ex Romeo & Julia. Så där sprack den teorin.

En "liten" detalj kallad kärlek? Är det bara det? Men hur kan man då vara bästa vänner/kk helt utan kärlek? Det måste finnas något. Eller hur? Så det funkar inte heller.

Men vad är det då? Jag vet några skillnader. När man kan titta i varandras ögon, utan att säga nånting, och bara le. När man kramas och aldrig vill släppa. När man tänker på varandra väldigt mycket, nästan hela tiden. Men det är förstås bara detaljer. Men det kanske är det som är skillnaden. I ett förhållande är detaljerna det viktiga. Jag antar att han inte tänker på detaljerna. Men det gör jag.


Förvirring...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela