newcecy

What's gonna happen next?

Yeah... Fuck you.

Publicerad 2012-01-28 00:48:32 i Allmänt

Det är mitt i natten och jag är jävligt ledsen. Jag har återigen blivit sviken av en så kallad vän. Samma vän som svikit mig förut. Jag hade velat gå ut på krogen jag med, vilket jag nämnde när jag tidigare idag umgicks med min "vän". Jag tänker kalla henne "Anna" här, för jag vill inte lämna ut någon.

Anna och jag var tillsammans idag, från lunch till kl. 18 ungefär. Anna var sjuk, jag hade dock nämnt att jag gärna hade velat gå ut. Men eftersom hon var "sjuk" så kunde jag inte gå ut, för känner att jag bara kan gå ut med henne. Gissa var Anna är nu? Hon är ute med några andra!

Jag har lust att säga: Fan dig, jag gav dig en chans till! Varför gör du såhär mot mig? Jag har inte varit annat än en bra vän mot dig. Jag lyssnar på dig, "I don't bring you down" när du är glad (även om jag vet att t ex en kille inte är bra för dig), jag försöker visa dig att jag alltid finns här för dig. Och vad får jag för det? Du pissar på mig. Du kunde fan åtminstone messat mig eller nånting. Jag är så jävla besviken. Anna kanske kan få min tillit och respekt igen, men jag vet inte...

Vad fan gör man när man blir sviken av "vänner"? Jag hade två som jag faktiskt umgicks med och som jag kallade riktiga vänner. Jag hade tydligen fel. Jag sitter hemma och gråter. Känner mig patetisk. Funderar på om jag har gjort något för att förtjäna det här. Jag som nyss hade börjat må bättre och vågade umgås med folk lite mer nu. Kände hopp. Om Gud finns är han ett svin...

 Fuck you...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela