newcecy

What's gonna happen next?

Kryssning!

Publicerad 2012-07-02 12:52:38 i Allmänt

Yes, då har man varit på kryssning. Eckerölinjen, dagskryssning. Det var kul, var med S. Vi drack, vi åt och vi spelade. Vi vann båda lite pengar. Vi hade allmänt roligt! Jag prövad 2 nya drinkar. Strawberry Daiquiri och P2, riktigt goda. S smakade min Strawberry Daiquiri och gillade den också. :P

När vi satt på bussen och väntade på att åka så blev det hallabaloo. Några snubbar som var fulla och skulle till Hallstavik gick på och begärde sittplatser, men det fanns inga kvar. Så de fick stå. Detta gillade inte dem, så de muckade gräl med busschauffören. Busschauffören, som för övrigt var den tuffaste kvinnan jag sett på länge, stod på sig och det slutade med att hon sparkade ut alla som skulle till Hallstavik. De fick åka med en annan buss. Senare får vi reda på att dessa Hallstavik-pojkar startat slagsmål på bussen och blivit utsparkade. Vi fick också reda på en hel del om vår egen busschaufför. Hon har jobbat 25 år i Stockholm, där hon stått mot en massa skit. Folk har kallat henne saker, slagits, t o m skjutit mot henne! Don't mess with this woman! ;)

Därför vill jag hylla alla busschaufförer som står ut med så mycket skit från obetydligt folk, och för att ni skjutsar omkring mig och alla andra till alla möjliga platser. :) Love ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela