newcecy

What's gonna happen next?

Eh... Hmm...

Publicerad 2012-01-28 12:45:08 i Allmänt

Oj... När jag blir arg eller ledsen, då blir jag verkligen det ordentligt. Känslig är jag. Det är därför jag blev sårad igår. Det nämndes i förklaringen jag fick att jag hade ju inge kul sist vi gick ut.

Alltså när jag äntligen slappnar av lite med vänner så gör jag tydligen något fel. Varje gång. Jag menar, jag är inte "needy" men jag gillar att vara med i gemenskapen. Som t ex när man går ut, då vill man såklart vara med den man gick ut med. När jag var ut sist sket alla i mig. Kompisen som jag trodde skulle vara den enda jag skulle ut med höll sig faktiskt till de andra i gänget. Jag försökte följa med, men när vi var på väg mot dansgolvet frös jag till och sprang till toaletten typ. Ingen märkte nåt. Tidigare märkte de alla andra som försvann ur gruppen lite då och då. Frågade efter de och så. Men när jag försvann... Vadå, var alla för fulla för att minnas då eller? Det hela kanske förvärrades eftersom jag inte var det minsta lullig, även fast jag drack 5 Bacardi Breezer...

Jag ger totalt upp att försöka impa på killar nu. Eller att ens prata med dem. Jag gör tydligen bara fel och är jobbig. Förtjänar jag att leva? Who knows... Seriöst, vad gör jag för fel? Pratar med de för ofta? Ursäkta mig då. "Fuck you" som Cee Lo Green säger. Pretty much it. Perfekt. Fuck you...

Orkar jag ge "henne" en chans till?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela