newcecy

What's gonna happen next?

Oj oj oj...

Publicerad 2012-01-26 21:30:58 i Allmänt

Oj JÖSSES vad jag inte uppdaterar. Har inte skrivit sen det var Halloween. Inge bra. Ha varit upptagen med att söka jobb och umgåtts med vänner. Japp, umgåtts med vänner. Yaaaay!

Nu är det så att jag inte orkar skriva aaaaallt som har hänt mig sen sist jag skrev. Men här är en liten uppdatering i alla fall.

Jag har börjat "gå ut" som man kallar det, alltså gått på "krogen". Fast det är ju egentligen en klubb, White Club närmare bestämt. Har börjat dricka lite alkohol också. Fast i helgen drack jag 5 Bacardi Breezer Watermelon, och blev inte ens lullig! Iäm superwoman eller nåt. Fast jag har hört att man inte blir lika full om man ätit innan. Men ändå.

Jag ska baka imorrn. Chocolate chip cookies ska jag pröva att göra. :) Ska baka något mer också, men har inte bestämt vad än. Tips? ;)

Jag har målat naglarna på vänster hand, har inte hunnit med andra handen. O.o Fast när jag skrivit klart ska jag faktiskt ta och göra klart andra. :P Här är mina naglar, tekniken heter Marbled nails.



Nu orkar jag inte skriva mer för idag. Kan avsluta med att jag fortfarande är arbetssökande. ;) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela