newcecy

What's gonna happen next?

Gott Nytt År!

Publicerad 2011-01-01 10:30:01 i Allmänt

Gott nytt år, allihopa! Det är nu dagen efter. Alla är trötta och kanske lite bakfulla. :P Förutom lilla jag, som inte dricker. Och som har sovit väldigt gott. :D Jag och lillebror öppnade våra julklappar, som vi inte hade öppnat. Jag visste ju vad jag skulle få, så det var ju inge kul. :( Nästa år blir det "Surprise me!" som gäller. :) Aja, jag fick i allafall en klocka (äntligen!), en almanacka, ett manga-kit (som förresten är skitdåligt) och ett presentkort på bio. Så, ja... Jag tror att jag ska få saxofonlektioner också. ^^ Sen...
Ja, nu håller vi oss till ämnet! Nyår. Vi hade fest här hemma, med en maaaaassa mat. Jag gjorde citronmarängpaj. Mums! :D Jag har fortfarande lite ont i magen, åt nog lite för mycket. -.- Men det var faktiskt ganska trevligt. :) Jag pratade med folk! :O Haha. :P Våra fyrverkerier var inte så bra. En raket ramlade typ ner och exploderade väldigt nära pappa, brorsan och pappas kompis. :S Då flyttade alla vi andra på oss, vi ställde oss på vägen istället. Jag var lite orolig för lillebrorsan. Men han klarade sig. Jag och styvmorsan har bestämt oss för att vi hellre skickar upp thailändska lyktor nästa år. Vi såg några komma flygandes och tyckte det var mer "safe", och det är ju också fint. ^^
Sen gick vi in, då skulle typ alla hem direkt. :P Ett par hade sitt barn med sig, så de var ju tvungna. En annan tjej hade sitt barn hemma typ, men hon var i allafall också tvungen ett gå hem. (Yes, GÅ hem. Hon bor inte så långt därifrån, nämligen.) Pappas kompis fick åka hem med bussen, eftersom att det inte gick att nå taxi. Han skulle hem till sina barn. (Oj, typ alla har barn. :P) Sen var det min faster och kusin Dani (tjej) som var tvungna att åka, de var snälla och gav paret med barn skjuts hem. Och sist men inte minst har vi bonusmormor, som aldrig gick. :P Hon sover över. :) Lillasyrran blev ju glad. ^^
Jahapp, nu ska jag göra något annat. Hoppas ni alla hade ett gott nyårsfirande!

Gott nytt år! ^^

 Hihi, sötnos! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela