newcecy

What's gonna happen next?

Teoridag/innedag

Publicerad 2010-11-22 15:57:32 i Allmänt

Tjena. Idag har vi innedag, så jag är i skolan. Jag har teckenspråk, med steg 1:orna. Vi kollar teckenspråkslexikon på nätet just nu, men de flesta håller på med facebook. :P Jag orkar inte hålla på med facebook så mycket.

In other news, jag ska träffa "S" på torsdag. Hoppas jag. Vi ska hyra film igen! ^^ Vi bara väljer en. Som förra gången, för ingen av oss kan välja. :S :P Äsh, det är så mysigt att bara vara med honom. :) ^^

Dubai-folket. De är här. De ska bo här tills på lördag eller söndag. Och det är så fullt hemma hos pappa, så jag bor hos mamma just nu. Tills de åker. Men det är ett litet problem. På onsdag kommer blomleverans, men jag vet inte exakt när den kommer. Och jag har ju praktik, så jag kan inte vara hemma. :/ Vad ska jag göra? För pappa och Anna Mira ska ta med Dubai-folket på båtresa. Till Helsinki! Så att de får mer smak för den svenska maten. -.- För det ska tydligen vara julbord. Men åter till leveransen. Ingen kommer att vara hemma! *Suck*

På söndag ska jag träffa Lisa, så att vi kan prata om filmen. Vi har börjat skriva, lite grovt, manus. Och vi tänkte typ inte ta in mer folk. Vi kan inte hålla på att vänta. Jag tror jag kommer att småskriva lite då och då nu i veckan. Men nu måste jag sluta, Mia kom in! :S

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela