newcecy

What's gonna happen next?

Praktik

Publicerad 2010-11-15 21:26:18 i Allmänt

Hade praktik idag. Det gick faktiskt bra! :D Till skillnad från förra gången, så visade min handledare mig runt. Personalen var trevlig och jag blev till och med erbjuden att följa med en kille till någon second hand affär. :) Och tiderna passar ganska bra också. Från typ 9.00 till 15.00. Men det blir för få timmar totalt då, så jag har sagt att jag kan komma 8.30. Det var lite halvdumt sagt, då måste jag ju kliva upp tidigt. Och det är inte så nära som Lillemor verkar tro. Det tar en stund att ta sig dit. Men jag har kommit på ett sätt att ta mig dit enkelt. Det är bara att följa järnvägen tills jag känner igen mig, då korsar jag den och så är jag typ framme. :) Goody goody! (y)

Kom hem till pappa idag också. Vid 18 typ. För efter praktiken åkte jag hem till mamma och väntade på henne så att hon kunde skjutsa mig OCH mina grejer. Men nu är jag hemma, hos pappa. Och inga spanjorer. De kommer på söndag, jag trodde de var här. -_-

Jag planerade in att träffa "S" också. :) Torsdag, hoppas det blir av. Ska kramas. ^^ Jag gillar kramar. Så nu när ni vet så är det bara att komma fram och kramas. :D Fast inte om ni har "dirty thougths"... :P Men nu är jag jättetrött. Måste sova (klockan är 21:22?!), börjar tidigt imorrn. Hoppas alla har det bra på sina praktikplatser! :)


Night night!

 ZzZzZzZzZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela