newcecy

What's gonna happen next?

New Body! Snö! Sjuk... -.-

Publicerad 2010-11-09 17:54:25 i Allmänt

Har varit sjuk idag. :( Hade JÄTTEont i huvudet. Men nu mår jag bättre! :) Jag fick prata lite med "honom" också. ^^ Vi ska träffas på fredag. :D

New Body-leveransen kom idag. Det var mindre än jag trodde! :O Men, det var tungt. Och det snöade... Kaaaallt. -.- Aja, nu är allt här. Jag har sorterat upp lite, så att jag inte behöver leta i alla lådor efter en grej. :) Imorgon ska jag få beställningslistorna, då ska jag sortera allt när jag kommer hem. Men jag är liiite stressad. Eftersom att jag måste få ut i princip allt härifrån innan helgen (söndag?). Pappas kompisar från Dubai kommer hit då, och då måste det ju vara städat. Tänk er vad konstigt om de kom hit och såg en massa kalsonger och trosor staplade i vardagsrummet. O_O Jag hoppas jag får bort allt (eller nästan allt) i tid. :S Får be alla att komma så fort som möjligt för att hämta sina beställningar. Det bästa hade varit om jag hade fått beställningslistorna idag, men jag var ju sjuk. :( Och "LB" hade också råkat ut för nåt. Så hon kunde inte komma hit och jobba på filmen med mig. Jag hoppas hon mår bra.

In other news, ehh... Vad var det nu...? Hmm... Hihi, "hmm". :P *flashback* "Hmm? Det låter gott. :P Haha. Hamburgare med mos. ^^" Ahh, gulligt. :) Vad pratade jag om? Jag är nog fortfarande lite snurrig. O.O' Men det är jag väl i och för sig alltid. :P Lalalaa... *Skipping around* Lalalaa... DONG! Aj... Dumma vägg... ... ... *Skipping around again* ^^

Aja, nu ska jag "umgås" med familjen. Sen ska jag sova! :3

Good night, folks! Luv ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela