newcecy

What's gonna happen next?

New Body-packning

Publicerad 2010-11-11 08:01:10 i Allmänt

Nu har jag sorterat all New Body. Duktig. ^^ :P Fast, jag fick lite över... -.- Jag vet inte vad som har hänt. Det fattas en sak, en tjej har fått en sak för mycket, och jag har 3 saker till som ingen ska ha. Jag packade klart allt igår kväll ( + natt ), då märkte jag också att det står "Slutdestination Göteborg" på lådorna. :o ? Har vi fått fel leverans, tro? Jag blir lite orolig. Men i allafall så tänkte jag gå med några kassar till skolan. Eller, inte så några. Typ 18 kassar. -.-' En tjej i min klass har sålt typ 42 paket. Hon fick en stor låda! Plus en kasse. Hon får nog be någon med bil hämta hennes beställning... :/ Jag har inte heller fått B-klassens beställningslistor, så jag kan ju inte dubbelkolla deras beställningar. Men nu tänker jag inte ansvara för det. Jag tvår mina händer!

Jag undrar om jag kanske är lite trött, på att packa saker hit och dit. För jag tror jag har glömt nånting. Vad är det för dag idag... Torsdag... Hmm... Aj då. Jag tror jag har tappat bort en sak. En lapp där min handledares nummer står. :S Leta leta leta... Och just det! Jag kanske hade fått brottsregistret! :O Leta leta! >w<'

Hej då, hörs! *Letaaaaar*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela