newcecy

What's gonna happen next?

Lite småledsen och trött, lovet är slut...

Publicerad 2010-11-07 21:15:44 i Allmänt

Jag är så trött på min ADD. Jag vill veta vad MIN ADD innebär. Alla människor är ju olika. Jag vill veta MIN situation, hur det här påverkar MIG. Det låter kanske lite själviskt, men det är så jag känner. Jag blev ledsen idag, när jag pratade med papi och bonusmorsan (hon vill att jag kallar henne det). Jag är så trött på alla mina humörsvängningar! Dumma medicin. Jag ska prata med läkaren nästa gång.

Imorgon börjar skolan igen. Lovet är slut. :( Men jag har haft mina bra stunder, det här lovet. ;) Hihi, så jag är nöjd. Har träffat "honom" två gånger, i måndags OCH i onsdags. :) Jag blir glad när jag hör av från honom. ^^ Men nu får det räcka. Jag är så trött nu, så jag ska gå och lägga mig. Jag har mycket imorrn. -.-


God natt.
Sov sött.
Dröm om alla småkryp du mött. Zzzz.

*Citat från Lejonkungen ^^*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela