newcecy

What's gonna happen next?

Hej! Nystart! :)

Publicerad 2010-11-06 16:28:06 i Allmänt

Hejsan! Det här är en nystart för mig. Jag har haft blogg förut, men det verkar som att de enda kommentarerna jag fick var från korkade människor utan något bättre för sig än att försöka förstöra mitt liv. Så, nu tänker jag VERKLIGEN ignorera de. Ok, första inlägget!

Jag har tänkt lite på framtiden, om jobb och så. Jag är ganska intresserad av film just nu, så jag tänkte att jag kanske ska försöka bli regissör eller skådespelerska. :) Jag tänkte prata med min SYO på tisdag, eftersom att det är lov nu och jag har för mycket på gång på måndag. Imorgon skulle jag träffa en tjej i min klass, för att prata om en film vi gör (som projektarbete), men det visade sig att hon kanske inte kan. Så... Ja... Nu vet jag inte riktigt VAD jag ska göra imorrn. :/ Nåja, jag löser det på något sätt. :) På måndag ska det komma en leverans av korvar (salami) hem till mig. De från företaget (Delikatesskungen) har sms:at mig, och tydligen kommer det på eftermiddagen. Och jag vill inte missa det, så jag måste antingen ringa och fråga när på eftermiddagen de kommer eller så måste jag försöka vara hemma under den tiden. Jag ska kolla upp det där på måndag. Ok, andra nyheter... Jag är ganska glad, jag har träffat en kille. ^^ Han är riktigt trevlig. Och... Så var det en sak som hände i onsdags, när han var här. Men det tänker jag inte skriva om! :P Jag har lärt mig av mina misstag. :)

Men nu måste jag torka håret! Hörs! ^^

Besos (pussar på spanska)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela