newcecy

What's gonna happen next?

BIG news! >w<

Publicerad 2010-11-28 00:11:26 i Allmänt

Good day, good day!
Jätteglad idag! ^^ Hihi, kan inte berätta allt. Med tanke på min tidigare erfarenheter i bloggvärlden. :/ Men jag har... Hur ska jag uttrycka det... Kommit längre med "S". ^-^ Jag är så glad! Och jag har "Sofe" att tacka för det. :) Tack, "Sofe"! Utan dig hade jag inte vågat fråga, eller vetat HUR jag skulle ha frågat. :D Så jag är jätteglad! ^^ Ler varje gång jag tänker på'n, blir bortkollrad av de grönbruna ögonen, blir alldeles varm när våra läppar möts, lyckan brinner i hjärtat av hans omfamning. :) ^^ Så nu har jag en kille! Lycka lycka! :D Så det är såhär det känns att vara glad och lycklig? Hmm... Jag gillar det. :P Haha, nu kommer en liten pessimistisk/negativ sak. Jag bara vet att när jag ringer pappa imorgon och berättar så kommer han att lyckas förstöra mitt glada humör. -.- Äsch, han ska inte få förstöra det här för mig! ^^ Plus att det går bra på praktiken! (y)

Ok, nu ska jag gå och lägga mig. Trött. :)


God natt! Dröm fina drömmar! ^^ I know I will. ;D

 "Look in those beautiful eyes, and know she's lucky 'cause..." ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela