newcecy

What's gonna happen next?

MediaMarkt, allt annat är puckat! Scheissebilligt!

Publicerad 2010-12-04 21:48:18 i Allmänt

Shooo. :P
Idag var jag, lillebror och papi på MediaMarkt. Jag vet inte varför, men jag beter mig skitkaxigt/bitchigt eller whatever mot pappa. :| Han går mig på nerverna. Jag köpte inget, men jag hittade i allafall en del grejer. En kylplatta till datorn, filmkamera och tittade på lite mobiler. Behöver en ny, batteriet är ju fuktskadat. Och mobilen blir lite sur ibland. :P Men det är inte akut, så jag kan vänta ett litet tag till.

I allafall... Jag träffade S i torsdags. ^^ Jag gillar honom verkligen. :) Men nu berättar jag inte mer... :P

Jag måste klippa mig! O_O Jag har inga pengar till det, dock. :/ Eftersom att typ hela studiebidraget kommer att gå åt på julklappar till: A.M, pappa, Elvis ^^, lillebror, mamma, morbror+hans fru, deras tre barn, moffa, kusin D1 och kusin D2, faster, bonusmormor och bonusmoster, Gabs, Gabs två barn (mina sysslingar) och S (Tihi ^^). Oj... Fler än jag väntat mig... ... Jag kommer att behöva mer pengar... -.-' 20 pers! Jag ska ta mig tusan stå på några andras presenter! Jag har inte råd att köpa till alla. Pappa har sagt att han kan bidra lite. Jo tjena! Han vägrade lyssna på min önskan om en saxofon, men han lovar lillebrorsan en PS3 som han stod och stirrade på! >:( Dum... Mamma snäll. ^^ Hon sa att hon kan köpa det, men det får bli julklapp, födelsedags- och examenspresent. Ok för mig. :) Pappa är fan orättvis. Jag VET att han gillar lillebror mer, jag bara vet! Han fick en värsting-dator, bara sådär. Den kostade typ 13.000-16.000, och det var ändå mamma som fick betala det mesta. Det var menat att det skulle vara mest från pappa. >.>

Deeeet var nog det mesta jag hade att säga för stunden. Good bye, lovelies!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela