newcecy

What's gonna happen next?

Julklappspapper! GAH!

Publicerad 2010-12-30 10:51:03 i Allmänt

Hola! Vi har kommit hem från Kalmar. Resan hem var inte lika jobbig och försenad som ditvägen. :D Naaajs. Så jag är nöjd. En sak bara, mamma satt och hoppades på en liiiten försening. För då skulle vi få restidsgaranti. :P Vi blev också lite försenade, så mamma och lillebror blev glada och sa "Hurra". Haha, älskar dem. ^^
Igår slog jag in julklappar. Brorsan skulle hjälpa till, men sen kom det fram att han inte vet hur man gör. -.- Så jag fick slå in alla själv. Men nu är det gjort.
Idag ska vi till pappa. Vi ska hjälpa honom att ordna inför nyårfest. Jobbigt. :P
Nu ska jag torka håret och göra mig i ordning.

Toodles!

 Good morning

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela