newcecy

What's gonna happen next?

(Parentes! :P)

Publicerad 2010-12-11 00:24:14 i Allmänt

Fredaaaag!
Japp, idag är det fredag. Jag är hemma hos mamma. (Love you!) Gillar att vara här. Slipper pressen, kraven, stressen, tristessen, osv. Får kärlek (mer på mina villkor), förståelse, stöd, lycka, mysiga kramar, roliga stunder (vi flummar, sååå härligt), lite "english" (tihi :3), osv. Sååå... Ja, jag gillar att vara här.

Jag har tänkt lite (som vanligt :P) och jag har räknat ut att jag har varit ihop med S i 13 dagar. Och sen tänkte jag på att alla räknar hur länge man har varit ihop med någon. Det är lite konstigt... Kanske bara jag som tycker det. :P Men det är som att man räknar hur länge man lyckas vara med nån innan man dör. :| "Vila i frid, Majvor. Majvor var en underbar maka till Torsten, i hela 10397 dagar. Må hennes själ finna frid i att hon lyckades hålla sig vid liv så länge." Hahaaa... Jag är lite flum. (No shit... >_>) Aja, i allafall. Det jag vill säga med det hela är att jag är glad bara jag får vara med S, bryr mig inte så mycket om tid. Jag tänker mer på kvaliteten av den tid vi spenderar tillsammans. :) Fast nu har inte vi träffats på ett tag. :( Men vi har ju chattat och sms:at. Men ändå, vill träffa honom. Det har varit så mycket med blomleveransen, praktiken, pappa (och AM och Elvan), skolan, osv. Biter sönder mina läppar pga stressen. Jag hatar att ha ADD, allt blir extra jobbigt. :( Att komma ihåg saker, att vara pigg, att göra läxor och inlämningsuppgifter... Allt det är svårt för mig, speciellt läxor och inlämningsuppgifter. Men det är inget jag kan göra åt, jag måste helt enkelt leva med det. Får hitta sätt som gör livet enklare.


 Nu ska jag sova. Buenas noches! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela