newcecy

What's gonna happen next?

Goddagens

Publicerad 2010-12-20 22:12:54 i Allmänt

Eller ska man kanske säga go' kväll. :P Ja, idag är det den 20 december. Det är 4 dagar kvar till jul, 3 dagar kvar tills jag, mamma och lillebror åker till Kalmar (för att fira jul), två dagar kvar tills jag har tid att packa och en dag kvar tills julavslutning. Och också en dag kvar tills jag får träffa S. ^^
Ja, som sagt så är det julavslutning imorrn. Jag och några till ska "sjunga" Nu tändas tusen juleljus. Anledningen till att jag skriver "sjunga" inom citationstecken är för att vi egentligen inte sjunger, utan tecknar. Vi ska teckna hela Nu tändas tusen juleljus, två gånger. För tvåorna och sen treorna (bl a vår klass!). Hoppas bara att jag inte gör bort mig. :S Men nu ska vi tänka positivt! :)
S kommer också imorrn. Jag hoppas han hinner tills min avslutning. :) Och hoppas att han hittar då också. O.O' Han är min kramgoa kramis. ^^ Fast i och för sig, jag blir glad bara jag får träffa honom. :D
Jag ska se om jag hinner gå förbi praktiken en snabbis imorgon också. Hade typ lovat att hälsa på. Jag borde inte lova saker jag kanske inte kan hålla... -.- Typiskt mig, vill vara snäll mot alla. Även om de behandlar mig dumt/oartigt. Hehe... Men det är sån jag är, det får jag leva med! :P
Just det, på onsdag ska jag packa. Det är då jag åker till mamma, för på torsdag åker vi tåg till Kalmar. Vi ska fira jul med morbror, hans familj och morfar (eller som jag kallar honom, moffa). Det ska bli trevligt. Men jag har ingen aning om vad vi ska ge till barnen. Våra 3 kusiner. Jag hoppas mamma har fixat det. :S
Det var mycket info på en dag. Men det är antagligen för att jag inte kommer kunna skriva på ett tag nu. Det är ju lov. Ska tänka efter, har jag glömt något? Hmm... Just det! Projektarbetet, ja. Det går väl... Framåt. Jag ska träffa Lisa efter nyår. Jag hoppas det blir av, vi har inte så mycket tid kvar. Vi har ju sagt att vi ska spela in under sportlovet. Så lite stressigt... :/
Just det (igen...), apropå nyår. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Det har bestämts att vi (jag och bror) ska fira med fader, vår. Men jag dricker inte (och inte han heller, för den delen), så vad ska vi göra? Vad gör man på nyår förutom skålar vid tolvslaget och tittar på/skjuter upp raketer? Helt "lost"... O.O :P
Aja, nu laddar datorbatteriet snart ut. Jag är ändå trött, ska sova nu.

God natt, alla gulliga (och icke gulliga... Här utesluter vi inte. :P)

 P.S. Det är kallt ute! >w<

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cecy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela